
Szolgáltatások

Alapszolgáltatások

Flottamenedzsment
Flottájának adminisztrációja nem is lehetne egyszerűbb. Nyomkövetés, kimutatások, rendszerszintű integráció ‒ mindez egy könnyen testre szabható, felhasználóbarát felületről, amely böngészőből vagy az easyTRACK-mobilalkalmazásból is könnyen elérhető.


easyTRACK-kimutatások
Az easyTRACK-rendszert úgy terveztük, hogy kimutatásaink gyorsan, egyszerűen és érthető módon legyenek elérhetőek és letölthetőek. Spóroljon időt alkalmazottainak, és készítsen kimutatást egy kattintással az Ön által kiválasztott járművekről vagy járműcsoportokról. A jármű-, flotta- és sofőralapú kimutatások nagymértékben megkönnyítik az adminisztrációs feladatokat.

Tankolási listák feltöltése
A tankolási listák feltöltése funkció segítségével lehetővé válik a céges üzemanyagkártyákhoz tartozó számlák feltöltése az easyTRACK-rendszerbe. A feltöltött adatok megjelennek a menetlevélben, illetve a kifejezetten erre a célra készített, feltöltött tankoláshoz kapcsolódó kimutatásokban egy járműre vagy akár az egész flottára is.

E-útdíj-bevallás (HU-GO)
Gyors, egyszerű, átlátható útdíjfizetési rendszer, amely tájékoztatást ad közvetlenül a sofőrnek, és megvédheti vállalkozását akár a büntetések kiszabásától is. Mindössze két teendője van a rendszer gördülékeny működéséhez: a HU-GO portálon a folyószámla egyenleget mindig feltöltve tartani és rendszeresen ellenőrizni a beépített easyTRACK modul működését. A rendszer zökkenőmentességét a nap 24 órájában elérhető e-útdíjra szakosodott ügyfélszolgálatunk biztosítja.


Hozzáférési jogosultság menedzsment
A funkció segítségével hozzáférést biztosíthat alkalmazottai, illetve partnerei számára flottája bizonyos járműveihez, vagy akár a teljes járműparkhoz. Eldöntheti, hogy az adott dolgozó vagy partner milyen kiegészítő szolgáltatásokhoz férjen hozzá a jármű aktuális pozíciójától az archív adatokon és kimutatáskészítésen át, akár a sofőrkezelésig és adatmódosításig. Az alfiókok önálló felhasználónévvel és jelszóval rendelkeznek.


Nyomvonalvizsgálat és -nyomtatás PDF-ben
Szüksége van a járműve által bejárt útvonalra? Tekintse meg archív adatablakunkban az Önnek érdekes időszakot. Játssza le újra a gépjármű útját, és közben vizsgálja meg az Ön számára fontos eseményeket. Ha egy időszak különösen érdekes Önnek, akkor egy kattintással ki is nyomtathatja.

Belföldi és kiküldetési napidíj-kalkulátor
Az easyTRACK-rendszer és a jármű tachográf adatainak segítségével elérhetővé válik a belföldi és kiküldetési munkanapok számának kimutatása. A rendszer elvégzi Ön helyett a számításokat és összesíti egy kimutatásban, akár sofőrökre lebontva.
A kimutatás a 437/2015. (XII. 28.) Korm. rendeletnek megfelelően biztosítja az adatszolgáltatást.


Opcionálisan választható szolgáltatások

Sok nehézséget és logisztikai kihívást okoz, hogy határidőre letöltse járművei tachográf adatait? A sofőrök nem szívesen mennek be az irodába a kártyájuk letöltése miatt?
A rendszer kiépítését követően Ön távoli eléréssel, egy előre meghatározott időpontban, vagy akár automatikusan is elindíthatja a tachográfkészülék és a sofőrkártyák letöltését. Az easyTACHOGRÁF segítségével egy webes felületen kísérheti figyelemmel a sofőrök aktuális vezetési és pihenési idejét, így elkerülheti a büntetéseket és optimalizálhatja a fuvarszervezést.

Tachográfadat-kiértékelés
Az easyTRACK-rendszerben a már elérhető tachográf letöltést követően lehetőséget biztosítunk a letöltött DDD-fájlok kiértékelésére különböző kimutatások formájában. Miért éri meg Önnek az adatkiértékelés? Azonnal értesülhet az elkövetett szabályszegésekről. Nincs szüksége a hatályos jogszabályok ismeretére, hiszen folyamatos és naprakész jogszabályi megfelelést biztosítunk. Az adatletöltés folyamatát és a letöltött adatokat egy kézben tartva kényelmesen és biztonságosan tehet eleget a jogszabályi előírásoknak.


easyCHAT-üzenetküldő
A flotta tagjai egy zárt rendszerben, titkosított csatornán működő felületen beszélgethetnek, illetve oszthatnak meg képeket, dokumentumokat egymással. Az adminisztrátor az összes beszélgetést látja, kezeli.


Az Optimális Túra Menedzsment szolgáltatással az előre meghatározott útvonalat elküldheti a gépjármű sofőrjének, ezzel biztosítva az optimális útvonalon való haladást a meghatározott szállítási idő betartása érdekében, amivel nemcsak üzemanyagot spórol, de nagymértékben csökkentheti a problémák előfordulásának lehetőségét is. A szolgáltatás a sofőrök számára a Driver App alkalmazásból érhető el.


Valós idejű riasztások (ALERT)
Riasztáskezelő rendszerünk segítségével Ön előre megadhatja, milyen eseményekről kér értesítést e-mailben, SMS-ben vagy az easyTRACK webfelületén keresztül. Értesítést állíthat be határátlépésről, tanksapka nyitásról, megtett kilométerről, GSM-kapcsolat kimaradásáról, helyben járatott motorról és megállási pontokról. Dátumhoz köthető eseményekről is kérhet értesítést - jogosítvány, autópálya-matrica, CASCO vagy kötelező biztosítás lejáratáról, műszaki vizsga esedékességéről, továbbá egyéni eseményeket is beállíthat.

Céges- és magánút elkülönítés
Egyszerűen nyomon követheti, hogy munkavállalói mennyi időt dolgoznak, illetve hány kilométert tettek meg céges, illetve privát használat közben. Az eszköz beszerelését követően egyszerűsödik az elszámolás és az adminisztráció.

CAN-adatok
Járművei fedélzeti egységeiből kinyert adatok segítségével kontroll alatt tarthatja az üzemanyag-felhasználást, pontosíthatja a kimutatások adatait. Távolról is elérhetővé válik a járművek kilométeróra-állása, ami megkönnyíti az adminisztrációt és a szervizidőpontok menedzselését. Vezetési stílus kimutatásunk révén ellenőrizhető a járművek rendeltetésszerű használata, kiszűrhető, ha magas fordulatszám-tartományban használják, vagy éppen hirtelen gyorsítanak és rendszeresen magas sebességtartományban közlekednek velük.


Üzemállapot
Problémát okoz, hogy nyomon kövesse munkagépei üzemidejét, emiatt nehézkes az elszámolás? Rendszerünk segítségével távolról követheti az üzemidőket és elkülönítheti a különböző üzemfázisokat, mint például a közlekedést és munkavégzést.

Üzemanyagkontroll
Figyelemmel kísérheti az üzemanyag-felhasználást, a tankolás mértékét, a rossz vezetési stílusból adódó üzemanyag-pazarlást, így akár évi 40%-os megtakarítást is elérhet. Tanksapkaállapot-figyelés szolgáltatásunkkal azonnali riasztást kaphat, ha nem megengedett helyen történik a tanksapkanyitás, illetve megjeleníthetőek a tanksapkanyitások a kimutatásokban, ezenfelül mechanikai védelmet nyújt az illetéktelen nyitás és az üzemanyaglopás ellen.

Sofőrazonosítás
Az easyTRACK-rendszerben többféle lehetőséget kínálunk a sofőrök beazonosítására. Az egyik, amikor RFID-olvasó, illetve RFID-kártyák segítségével történik az aktuális sofőr azonosítása,
illetve ezzel egy időben a céges és magánutak elkülönítése. Az információ megjelenik a menetlevélen, illetve a járműadatok között is. A másik lehetőség az easyTRACK Driver App előfizetése, amikor a sofőr maga végzi el a gépjármű azonosítását mobiltelefonja segítségével.


Hőmérsékletkontroll
Hűtött, fagyasztott élelmiszerek vagy élőállat szállítmányozásával foglalkozik? Igazolnia kell, hogy a raktérben megfelelő volt a hőmérséklet a teljes útszakaszon? Hőmérsékletfigyelő szolgáltatásunkkal folyamatosan nyomon követheti a raktér hőmérsékleti értékeit, és figyelmeztetést kaphat, amennyiben eltérés mutatkozik a megadott számokban. A menetlevélhez és a tankolási listához hasonlóan hőmérséklet-kimutatást is lekérhet a rendszerből a kívánt időszakra vonatkozóan.



Raktérajtó-figyelés
Raktérajtó-figyelő szolgáltatásunkkal biztonságban tudhatja szállítmányát, figyelheti a raktér ajtajának nyitását és zárását, és ilyen esemény bekövetkeztekor akár azonnali figyelmeztetést kaphat SMS-ben.


Jogosulatlan gépjárműhasználat
Megakadályozhatja, hogy illetéktelen sofőrök használják gépjárművét. Döntse el Ön, melyik alkalmazott melyik járművet vezetheti. A szolgáltatás az easyRFID sofőrazonosító rendszerrel működik.