top of page

Új easyTRACK funkciók októberben – még átláthatóbb flottakezelés

  • Szerző képe: easyTRACK
    easyTRACK
  • okt. 1.
  • 2 perc olvasás

Az easyTRACK legújabb frissítése számos hasznos fejlesztést hozott: a prediktív tachográf kibővített szabálysértési elemzésétől kezdve a pihenőidők és hosszabb vezetések pontosabb áttekintésén át egészen a kényelmi újításokig, mint az archív összesítők, a gyorsszűrő sáv, a sofőrkártya-szűrés vagy a Shell üzemanyagkártyák online kezelése. Az új lehetőségek célja, hogy a flottamenedzsment még hatékonyabb, átláthatóbb és felhasználóbarátabb legyen.



Prediktív tachográf

A prediktív tachográf rendszerünk újabb funkciókkal gazdagodott.


  • Nagyítható a tachográf munkaállapot-grafikon

Részletesen kielemezheti a gyakori munkaállapot-váltást tartalmazó időszakokat.


Nagyítható a tachográf munkaállapot-grafikon


  • Teljes körű szabálysértési elemzés

Az előző kiadásban bevezetett, az elindulás előtti teendők elmulasztását kimutató funkciót most kibővítettük: a rendszer immár egy teljes értékű szabálysértési elemzést nyújt.


Azonnali visszajelzés: Az Online tachográfadatok ablakban a felhasználó valós időben láthatja a sofőr szabálysértéseit napi és heti bontásban.


Heti összesítő: Egy helyen jelennek meg a hét során történt szabálysértések, például:

  • heti vagy kétheti vezetési idő túllépése,

  • túl sok elindított vezetési ciklus,

  • időben el nem kezdett heti pihenő,

  • csökkentett heti pihenőidő pótlásának elmulasztása.Emellett a rendszer összesíti a napi mulasztásokat is, és több előfordulás esetén megjeleníti azok darabszámát.


Heti szabálysértések - tachográf
Szabálysértés összesítő a hétre


Napi összesítő: Az adott nap vezetési ciklusára vonatkozó szabálysértések is nyomon követhetők, mint például:

  • elindulás előtti teendők elmulasztása,

  • túlvezetés a vezetési ciklusban,

  • napi vezetési idő túllépése,

  • időben el nem kezdett napi pihenő.


Napi szabálysértési összesítő táblázat

 

Sofőr szabálysértések kimutatás: Az összes szabálysértés külön jelentésben, a Sofőr szabálysértések kimutatásban is lekérdezhető – akár egy sofőrre, akár egyszerre több sofőrre vonatkozóan.

 

Pihenőidők és hosszabb vezetések áttekintése

Mostantól külön kijelölt helyen, közvetlenül a heti adatok mellett látható:

  • a rendelkezésre álló, még felhasználható csökkentett napi pihenők száma,

  • az előző hetekben már teljesített csökkentett napi pihenők száma,

  • valamint a 10 órás vezetések száma.


Ez az áttekintés segít abban, hogy a sofőr és a diszpécser egyaránt pontosan kövesse a pihenők és hosszabb vezetések alakulását.



Pihenőidők és hosszabb vezetések áttekintése


További új funkciók az easyTRACK felületen


  • Részletes összesítő az archív adatablakban

    Az archív adatablakban mostantól megjelennek ugyanazok az összesítő adatok, amelyek a menetlevelek végén is láthatók. Ezeket egy új, sofőrönkénti összesítő is kiegészíti.


Részletes összesítő az archív adatablakban

 

  • Gyorsszűrő sáv

    Egy kattintással aktiválható szűrők rögzíthetők a gyorsszűrő sávban, például járműcsoportokra, járműkategóriákra vagy egyéni szűrésekre. Így könnyen válthatunk különböző járműcsoportok vagy állapotok megjelenítése között. A gyorsszűrő sáv egy gombbal előhívható.


Gyorsszűrő sáv

 

  • Sofőrlista szűrése kártya alapján

    A tachográfos sofőrlistán mostantól külön szűrhető, hogy mely sofőrök rendelkeznek aktuálisan elérhető sofőrkártyával.


  • Tachográf letöltések kezelése

    A folyamatban lévő tachográf-letöltések megszakíthatók, majd azonnal újraindíthatók.


  • Shell üzemanyagkártyák kezelése

    A Shell üzemanyagkártyák nyitása és zárása most már közvetlenül a webfelületről is elvégezhető.



Új kimutatási lehetőségek


  • Belföldi napidíj és Sofőrteljesítmény kimutatás bővítése

    Mindkét kimutatás mostantól figyelembe veszi azt is, ha a sofőr 6 órán belül visszatér a telephelyre. Ennek kezelésére egy új paraméter, a Telephelyek jelent meg a beállítások között.

Tetszett a cikk és szeretne több ilyet olvasni?

Iratkozzon fel és mi emailben értesítjük ha hasonló cikket írunk.

bottom of page