Chat with us, powered by LiveChat
top of page

Új funkciókkal bővült a Prediktív tachográf szolgáltatásunk

  • Szerző képe: easyTRACK
    easyTRACK
  • aug. 29.
  • 2 perc olvasás

Frissítve: szept. 2.

Az easyTRACK fejlesztési csapata nyáron se pihent. Örömmel értesítjük, hogy ismét új funkciókkal bővítettük az easyTRACK felületén található Prediktív tachográf szolgáltatásunkat, illetve a már megújult grafikon is továbbfejlesztésre került.



Prediktív tachográf


Prediktív tachográf szolgáltatásunkat további funkciókkal bővítettük azzal a céllal, hogy ügyfeleinknek minél egyszerűbb dolga legyen akkor, amikor vezetési időket, illetve sofőrtevékenységeket ellenőriz, vagy fuvart szervez.


Egyperces szabály támogatása: a rendszer – a tachográfok működéséhez hasonlóan – minden percben a leghosszabb ideig tartó üzemállapotot veszi figyelembe a számításokhoz. Ennek köszönhetően a GEN2-es digitális tachográf adatai még pontosabban jelennek meg, így Ügyfeleink részletesebb és hitelesebb képet kapnak a vezetési és pihenőidőkről.


Pótlandó pihenőidők kezelése: a rendszer külön gyűjti a rövidített pihenőidőkből adódó hiányokat, és megjeleníti a pótlási határidőket is – összesítve az állapotablakban, részletezve pedig a tooltipben.


Pótlandó pihenőidők kezelése: a rendszer külön gyűjti a rövidített pihenőidőkből adódó hiányokat, és megjeleníti a pótlási határidőket is – összesítve az állapotablakban, részletezve pedig a tooltipben.
Pótlandó pihenőidők megjelenítése a térképes felületen

Nincs pótlandó pihenőidő megjelenítése az easyTRACK felületén.
Nincs pótlandó pihenőidő - grafikai megjelenítése a felületen


Új funkciók is megjelentek a Prediktív tachográf szolgáltatásnál


Napi és heti munkaidő számítása a jogszabályoknak megfelelően: A vezetési és pihenődiők mellett már tachográf alapú munkaidőre vonatkozó információkat is megjelenítünk.


Napi és heti munkaidő számításának megjelenítése a jogszabályoknak megfelelően az easyTRACK felületén


Elindulás előtti teendők figyelése: a rendszer ellenőrzi, hogy a sofőr a nap elején elvégezte-e az előírt (alapértelmezés szerint 5 perces) indulás előtti ellenőrzéseket. Elmulasztás esetén a hiány jelölve lesz a grafikonon és a heti nézetben is. Az időkeret szabadon módosítható vagy kikapcsolható.


Elindulás előtti teendők nézete a térképes felületen
Elindulás előtti teendők nézete a térképes felületen

Elindulás előtti teendők elmulasztásának jelölése
Elindulás előtti teendők elmulasztásának jelölése

Vezetési ciklus jelzése: ha a sofőr teljesítette a napi vezetési ciklust, a járműlistán és a tooltipeken már nem a hátralévő időt mutatjuk, hanem azt, hogy a ciklus teljesítve van. A tachográf státuszablakban pedig a mai napnál pipa jelzi a teljesítést a folyamatban lévő ikon helyett.


Vezetési ciklus jelzése a tooltippen
Vezetési ciklus jelzése a tooltippen


Új grafikon továbbfejlesztése


A tachográf sofőrállapot megjelenítése esetén a grafikon fölött megjelenik a sofőr neve, valamint jelezzük a grafikonon a sofőr változását is.


Sofőr változásának jelölése a grafikonon
Sofőr változásának jelölése a grafikonon


Kimutatások


Tankolási eltérések kimutatás: a nyomkövető eszköztől kapott adatokból megállapított tankolásokat lehet egyszerűen összehasonlítani a töltőállomásoktól kapott, feltöltött tankolási listák adataival.


Menetlevélhez kapcsolódó újdonságok: A menetlevél, a részletes menetlevél és a napi bontású menetlevél kimutatásoknál a részletes adatsorokhoz bekapcsolható a napok nevének megjelenítése a dátumok mellett.


Napok nevének megjelenítése a menetleveleknél
Napok nevének megjelenítése a menetleveleknél



További újdonságok, változtatások


A jármű térképes ikonjánál található tooltip testreszabhatóvá vált. Be- és ki lehet kapcsolni a különböző megjelenő adatelemeket. A beállítás fiókszinten módosítható.

Archív adatalblak: az archív adatablak első fülén megjelenik az összes átlagfogyasztás a kérdéses időszakban.



Nézze meg a fejlesztést élőben az easyTRACK rendszerben! Lépjen be most, és tapasztalja meg, mennyivel hatékonyabb a vizuális adatértelmezés!



Tetszett a cikk és szeretne több ilyet olvasni?

Iratkozzon fel és mi emailben értesítjük ha hasonló cikket írunk.

bottom of page