Keresés

A hagyományos járműkövetésnek vége! Ismerje meg az easyTRACK-et!

Az easyTRACK flottamenedzsment rendszer funkciói és szolgáltatásai mára már messze túlmutatnak a hagyományos járműkövetés keretein. Az easyTRACK 2009 óta része a hazai járműkövetési piacnak, s a GPS-alapon működő rendszer több mint 3000 vállalat 35 000 gépjárművének vonatkozásában nyújt teljes körű flottamenedzsment szolgáltatást kis-, közép- és nagyvállalatok, valamint magánszemélyek számára egyaránt. 


A GPS technológiára épülő szolgáltatás olyan távlatokat nyit az ügyfelek számára, amelyek nem is olyan régen még elképzelhetetlenek voltak. Egyik legnagyobb előnye, hogy a vállalatok vagy magánszemélyek valós időben tekinthetik meg járműveik aktuális helyzetét és közvetlenül irányíthatják őket akár útközben is. Kiküszöbölhetők a nem várt események, aktualizálhatóak az útvonalak, kiszámíthatóvá válik a szállítási idő, nyomon követhető az üzemanyagfogyasztás. Ezek összessége egy optimálisabb és hatékonyabb működést, valamint magasabb szintű ügyféltájékoztatást és nem utolsó sorban költségcsökkenést eredményez.





A flotta adminisztrációja könnyedén, egy testreszabható felületről végezhető, amely böngészőből vagy az easyTRACK-mobilalkalmazásból is elérhető. Nyomkövetés, kimutatások, rendszerszintű integráció ‒ mindezek segítségével időt és energiát spórolhat.


Fontos kiemelni, hogy az easyTRACK eszközei saját, magyarországi gyártóegységében készülnek, a legmagasabb minőségi ellenőrzés mellett. Kutatás-fejlesztéssel foglalkozó kollégái nap mint nap azért dolgoznak, hogy a kor igényeire szabva, a legmodernebb technológiákat felhasználva prémium szolgáltatásokat fejlesszenek az ügyfelek számára.


Az easyTRACK rendszer az alábbi nélkülözhetetlen szolgáltatásokat kínálja:


Térképszolgáltatás

A nagy részletességű térképfelület a teljes easyTRACK szolgáltatás kiindulópontja, melyre minden további hasznos funkció épül. Itt jelenik meg a jármű aktuális pozíciója és számos más, hasznos adat.

Nemcsak a járművek pillanatnyi helyzetét, de a haladási irányt, valamint a jármű által bejárt napi nyomvonalat is láthatja. Mindemellett szűrőfeltételek szerint tetszőlegesen szűkíthető járműlista is rendelkezésre áll, amelyből kiválaszthatóak a térképen megjelenő járművek. Itt a rendszám mellett – szolgáltatástól függően – ellenőrizhető a járművek állapota, üzemanyagszintje, sofőrje, valamint sebessége is.

A térképen megjelennek továbbá a felvett, rögzített POI pontok, melyeket az ügyfél saját maga is rögzíthet, vagy kérheti az easyTRACK ügyfélszolgálatának segítségét is, ahol tömeges importálással könnyítik meg az ügyfelek dolgát a megfelelő adatok rendelkezésre állása esetén.

A rendszerben Google térkép és HereWeGo térkép érhető el, különféle nézetekkel, pl.: alaptérkép nézet, műholdkép, kevert térkép (az alap- és a műholdas kombinációja) és terep, amelyen a domborzati viszonyok is megjelennek.

Kiegészítő térképrétegek is bekapcsolhatóak, amelyek további információt jelenítenek meg a térképen, úgy mint közlekedési információk, Google érdekes helyek, súly- és magasságkorlátozások, irányítószámok, illetve erdészeti térképréteg (erdőrétegek, erdőtagok és földrészletek).


Optimális Túra Menedzsment

Segítségével előre megtervezhető a gépjármű optimális útvonala, ezáltal üzemanyagköltséget takaríthat meg. Azonnal megkapja a hozzávetőleges érkezési időt is, így előre tudja értesíteni partnereit az érkezésről. A megtervezett útvonalakat elküldheti a sofőr mobiltelefonjára, így külső beavatkozás nélkül is aktiválhatja a túrát. A sofőrnek lehetősége van elfogadni vagy visszautasítani az útvonalat, így Ön azonnal értesül a szállítással kapcsolatos esetleges problémáról. Ezt követően valós időben ellenőrizheti, hogy a sofőr az adott útvonalat járja-e be, vagy riasztást kaphat, amennyiben letért róla, esetleg nem a megfelelő sorrendben járta be a pontokat. Az útvonalakat mentheti és időzítheti is, így bármikor újra felhasználhatóak.


EasyTACHOGRÁF

Az easyTACHOGRÁF-szolgáltatással emberi beavatkozás nélkül, előre beállított időpontban, automatikusan juthat hozzá gépjárművei tachográf- és sofőrkártyaadataihoz. A rendszer az adatokat (.ddd fájlokat) automatikusan letölti és biztonságos tárhelyen tárolja.

Az easyTRACK-rendszerben a már elérhető tachográf- vagy sofőrkártyaadatok letöltését követően lehetőség van a letöltött .ddd fájlok kiértékelésére, különböző kimutatások formájában (szabálysértési, vezetési események és gépjármű-kimutatás). Nincs szükség a hatályos jogszabályok ismeretére, hiszen a rendszer folyamatos és naprakész jogszabályi megfelelést biztosít. Az adatletöltés folyamatát és a letöltött adatokat egy kézben tartva az ügyfél kényelmesen és biztonságosan tehet eleget a jogszabályi előírásoknak.


Kimutatások

Az easyTRACK-rendszerben több mint 30-féle kimutatás tölthető le gyorsan és egyszerűen. Az adatokat biztonságosan tároljuk szervereinken, így utólag visszanézhetőek és az ügyfél saját maga számára hozhat létre a számára fontos információkból kimutatásokat, melyeket pdf vagy excel formátumban letölthet.

Választhat a minden díjcsomagban elérhető menetlevél típusú kimutatásokból, ahol láthatja a megállás időpontját, az állásidőt, a tartózkodási helyet és a koordinátákat. Ezen kívül az üzemanyagszintet, a kilométeróra-állást, az elindulás időpontját, a menetidőt, a megtett utat, a sebességet és a fogyasztást is nyomon követheti. Egyedi paramétereket állíthat be és Ön dönti el, hogy a kimutatás típusa adott járműre vagy sofőrre vonatkozzon.

Üzemidőre vonatkozó kimutatások is elérhetőek, amelyek főképp munkagépeknél töltenek be rendkívül hasznos funkciót. Figyelemmel kísérheti a közlekedési és munkavégzési üzemidőt, az állóhelyzet és a várakozás időtartamát is.

A POI (Point of Interest) pontokhoz kapcsolódó kimutatások segítségével mindig tudomása lesz róla, hogy az adott jármű hányszor haladt át a POI-n és állt meg ott. Forduló kimutatásra is van lehetőség, azaz a rendszer számon tartja, hogy a gépjármű hányszor tette meg az oda-vissza utat.

Üzemanyag-alapú kimutatásainkkal megtudhatja, hányszor tankoltak és vettek-e ki üzemanyagot a jármű üzemanyagtartályából.

A sofőr-alapú kimutatások esetében a menetlevél kimutatásokban található információkat listázza a rendszer sofőr szerint csoportosítva. Amennyiben egy sofőr több járművet vezetett, mindegyik járművel kapcsolatos adat megjelenik a neve mellett.

A munkaórákra vonatkozó kimutatások segítségével az adminisztrációval töltött idő lényegesen csökkenthető. A sofőrök vezetéssel töltött idejét egyénre szabottan láthatja a rendszerben és a belföldi napidíj és a kiküldetési díj elszámolása is egyszerűbbé válik. A sofőrteljesítményt értékelő komplex kimutatásokkal pedig a hatékonyság is mérhetővé válik.


Egyedi hozzáférések

A funkció segítségével hozzáférést biztosíthat alkalmazottai, illetve partnerei számára flottája bizonyos járműveihez vagy akár a teljes járműparkhoz. Eldöntheti, hogy az adott dolgozó vagy partner milyen kiegészítő szolgáltatásokhoz férjen hozzá a jármű aktuális pozíciójától az archív adatokon és kimutatáskészítésen át akár a sofőrkezelésig és adatmódosításig.


Valós idejű riasztások

ArRiasztáskezelő rendszer segítségével megadhatja, milyen eseményekről kér értesítést e-mail-ben, SMS-ben vagy az easyTRACK webfelületén keresztül. Értesítést állíthat be többek között határátlépésről, tanksapka nyitásról, megállási pontokról, műszaki vizsga esedékességéről, de akár egyéni kilométer, vagy időpont alapú riasztásokat is megadhat.


Üzemanyagkontroll

Kísérje figyelemmel gépjárművei üzemanyag-felhasználását, így akár évi 40%-os megtakarítást is elérhet. A járműbe épített hagyományos tartályszintmérő berendezéseken túl a tankolási listák feltöltésével lehetővé válik a céges üzemanyagkártyákhoz tartozó számlák feltöltése az easyTRACK-rendszerbe. A feltöltött adatok megjelennek a menetlevélben, illetve a kapcsolódó kimutatásokban.





E-útdíj fizetési rendszer

Gyors, egyszerű, átlátható, GPS-alapon működő útdíjfizetési rendszer, amely tájékoztatást ad közvetlenül a sofőrnek, és megvédheti vállalkozását akár a büntetések kiszabásától is. A rendszer zökkenőmentességét a nap 24 órájában elérhető e-útdíjra szakosodott ügyfélszolgálatunk valamint e-útdíj-jogsegély tanácsadásunk biztosítja.


Mobilalkalmazások

Az easyTRACK-mobilalkalmazás segítségével bárhonnan figyelemmel kísérheti céges gépjárműveit és ellenőrizheti az útdíj bevallása adatait.

A Driver APP alkalmazással sofőrei bejelentkezhetnek az adott gépjárműbe, egy kattintással válthatnak a privát és a céges út között, kommunikálhatnak a kollégákkal, elküldhetik a dokumentumokat, valamint az applikációba épített saját navigáció segítségével bejárhatják a diszpécser által küldött útvonalat.


Sofőrazonosítás, céges-magánút elkülönítés

Az easyTRACK-rendszerben beépített RFID-olvasó segítségével, valamint a Driver APP mobilalkalmazással tudja azonosítani magát a sofőr. Az APP segítségével a sofőr választhat céges és magánút használat között, mely információ megjelenik a menetlevélen, a járműadatok listájában és a kilométerköltség-nyilvántartásban is.


Raktérajtó, hőmérsékletkontroll

Hőmérsékletfigyelő szolgáltatásunkkal folyamatosan nyomon követheti a raktér hőmérsékleti értékeit és értesítést kaphat, amennyiben eltérés mutatkozik a megadott számokban. A kívánt időszakra vonatkozóan hőmérséklet-kimutatást is lekérhet a rendszerből. A raktér ajtajának nyitását és zárását is figyelheti, melyről azonnali értesítést kaphat SMS-ben.


Napidíj kalkulátor

Az easyTRACK-rendszer és a jármű tachográfadatainak segítségével elérhetővé válik a belföldi és kiküldetési munkanapok számának kimutatása. A rendszer elvégzi Ön helyett a számításokat és összesíti egy kimutatásban, akár sofőrökre lebontva.

A kimutatás a 437/2015. (XII. 28.) Korm. rendeletnek megfelelően biztosítja az adatszolgáltatást.


Nyomvonalvizsgálat

Tárolja el gépjármű flottájának adatait akár 24 hónapig, és tekintse meg archív adatabázisunkban az Önnek érdekes időszakot. Játssza le újra, akár 7 napos időintervallumot nézve, a gépjármű útját, és közben vizsgálja meg az Ön számára fontos eseményeket. Ha egy időszak különösen érdekes Önnek, akkor egy kattintással ki is nyomtathatja azt.


Üzemidők

​Ha problémát okoz, hogy nyomon kövesse munkagépei üzemidejét és emiatt nehézkes az elszámolás, rendszerünk segítségével kövesse távolról az üzemidőket és különítse el a különböző üzemfázisokat, mint például a közlekedést és munkavégzést.


Elektromos autók

Kövesse nyomon elektromos autójának fogyasztását, tekintse meg a töltöttségi szintet, használja elektromos autóját úgy, mint bármely más gépjárművet a flottájában. Rendszerünk alkalmas az elektromos járművekből érkező adatok fogadására, feldolgozására és megjelenítésére.


Fuvarszervezés

Az easyTRACK-ből érkező valós idejű adatokat felhasználva az innoTMS felhőalapú felülete egy helyen nyújt megoldást partnerkezelésre (CRM), fuvarszervezésre, személyzeti, illetve gépjármű adminisztrációra, számlázásra, költségek rögzítésére, menetlevél kezelésére, illetve kimutatások készítésére.


Vontatmányok

Kövesse a vontatmányokat élőben. Eszközünk segítségével tápellátás nélkül is megtekintheti pótkocsija helyzetét.* Nincs több fekete fuvar, nincs több elhagyott pótkocsi, ha ezt a szolgáltatásunkat választja.

*A szolgáltatás az akkumulátor működése alatt használható.


Miért válassza az easyTRACK-et?


A szerződéskötést követően akár 96 órán belül beszerelik szakértő kollégáink a járműkövető eszközeinket, és már használhatja is az easyTRACK rendszerét. Továbbá nálunk nincsenek rejtett költségek: átlátható, egyszerű és kiszámítható konstrukcióval dolgozunk.

Az easyTRACK szolgáltatást akár belépési díj nélkül, havi díjas konstrukcióban is kérheti.


Tudta?


Ügyfeleink 98%-a elégedett szolgáltatásainkkal, ami kollégáink szakértelmét, kedvességét és baráti hozzáállását mutatja.


Ingyenes demo szoftverünkkel minden lehetséges felhasználási módot tesztelhet és kötöttségek nélkül fedezheti fel az easyTRACK-ben rejlő lehetőségeket.