Új funkciók a járműkövetés szolgálatában
Segítünk, hogy a legtöbbet hozza ki
easyTRACK előfizetéséből
Célul tűztük ki, hogy az easyTRACK meglévő ügyfelei számára létrehozott támogatási programunk keretén belül minden partnerünknek segítsünk a szolgáltatásaink teljes körű kiaknázásában.
Hiszünk abban, hogy a versenytársakkal szembeni előnyünk az ügyfelek megtartásában és járműkövetési szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében rejlik. Így maradhatunk versenyképesek és tudjuk biztosítani, hogy partnereink a legmagasabb szintű elégedettséggel használják az easyTRACK szolgáltatásokat.
Éppen ezért egy díjmentes egyéni konzultáció során együtt áttekintjük jelenlegi előfizetési csomagját, hogy meghatározzuk, mely funkciókat használja hatékonyan és melyek azok, amelyek segítségére lehetnek flottája jobb menedzselésében és a működési költségek csökkentésében.
Mit tartalmaz a díjmentes konzultáció?
Használt funkciók áttekintése és optimalizálása:
Biztosítjuk, hogy minden rendelkezésre álló megoldást a lehető legjobban használjon.
Nem használt funkciók aktiválása és alkalmazása:
Felfedezzük azokat a lehetőségeket, amelyeket még nem használ, de előnyökre tehet szert a bevezetésükkel.
Gyakori kérdések megválaszolása:
Válaszolunk minden felmerülő kérdésre, hogy növelje a rendszerrel kapcsolatos ismereteit.
Személyre szabott tanácsadás konkrét problémák megoldására:
Konkrét kihívásokra kínálunk megoldásokat, hogy optimalizálja flottájának működését.
A konzultáció célja, hogy maximalizálja az easyTRACK rendszer által nyújtott előnyöket, csökkentse költségeit és javítsa flottája teljesítményét.
Ne hagyja ki ezt a kizárólag easyTRACK ügyfelek számára elérhető lehetőséget, töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot még ma, hogy szakértőinkkel egyeztethessen egy időpontot az egyéni konzultációra!
Számunkra az elégedett ügyfél a legjobb ügyfél.
Éljen a lehetőséggel és maximalizálja Ön is easyTRACK előfizetése előnyeit!
Kérjük adja meg adatait és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot!